Folosim metodologii axate pe oameni şi mai puţin pe boli, pentru a crea servicii de suport pentru pacienți cu boli cronice. Obiectivul este de a iniţia modificări comportamentale durabile.

Înţelegem că nimănui nu îi place să fie pacient. Înţelegem că pacienţii sunt oameni care, prin definiţie, nu sunt complet raţionali. Aderenţa înseamnă a lua decizii afectate de tendinţe cognitive, obiceiuri şi norme sociale care pot fi influenţate.

Metodologia noastră în patru paşi pentru a implementa servicii de suport pentru pacienți

color

1. Înţelegerea comportamentelor

Folosim metodologia similară celei de la călătoria pacienţilor pentru a identifica nevoiele de servicii de suport pentru pacienți. Cercetarea de date primare şi de pe teren ne permite să identificăm la modul optim chestiunile specifice aderenţei: modul în care pacienţii îşi percep boala şi tratamentele, dacă există informații necunoscute sau dificil de înțeles sau cât de eficienţi se percep pacienţii. Toate insight-urile comportamentale şi chestiunile descoperite în această fază vor fi folosite în faza de elaborare.

color

2. Elaborarea intervenţiei

Pentru noi elaborarea intervenţiei este cea mai importantă fază. Realizăm parteneriate cu specialişti cu experienţă practică în ştiinţele comportamentale aplicate în medicină, specialişti IT, copy-writer-i şi graficieni pentru a crea servicii de suport pentru pacienți multicanal.

Pentru că abordarea o mărime pentru toţi nu se potriveşte şi resursele sunt limitate, ne asigurăm că intervenţia asigură un bun echilibru între eficienţă (generalizare) şi eficacitate (individualizare).

Noi dezvoltăm o segmentare bazată pe comportamente pentru a identifica subgrupuri specifice de pacienţi şi a crea mesaje educaţionale şi intervenţii specifice pentru fiecare subgrup: secvenţă, frecvenţă, conţinut şi canale de comunicare care să rezoneze cu fiecare pacient.

KPI-urile relevante sunt definite în timpul fazei de elaborare şi ne asigurăm că ne supunem tuturor normelor şi legilor locale.

Pentru că noi furnizăm servicii complete, noi creăm întregul conţinut şi toate materialele necesare pentru a activa persoanele cheie în întregul lanţ (angajaţii clientului, cadrele medicale, pacienţ, aparţinători).

color

3. Implementarea intervenţiei

Noi asigurăm excelenţa în execuţie prin folosirea unei tehnologii de încredere și angajarea unui personal potrivit. Formarea continuă a personalului şi implementarea unor procese fiabile de asigurare a calităţii sunt de asemenea importante pentru noi.

color

4. Evaluare şi ameliorare.

Parametrii stabiliţi, atât cantitativi, cât şi calitativi sunt continuu evaluaţi petnru a manageria serviciile şi pentru a decela impactul lor.
Pe baza acestor parametri şi pe noile insight-uri descoperite, serviciile sunt acordate și ameliorate. Servicii de suport pentru pacienți noi pot fi create şi implementate.

Contactați-ne
Loading...
  • “Mă simt mai bine când nu sunt pe tratament decât atunci când iau tratament.“

    Sorin, 46 ani, pacient cu boala lui Crohn

  • “Efectele secundare sunt mai rele decât boala. Nu ar trebui să înghiţim chimicalele astea toxice.“

    Adina, 32 ani, pacient cu rinită alergică

  • “Dacă oamenii ar mânca vegan, ar fi eco, ar face yoga, nu am mai avea boli şi nu am mai avea nevoie de pastile."

    Anca, 32 ani, pacient cu melanom

  • "Doctorii sunt doar nişte scriitori de pastile ca să scape repede de noi.“

    Dan, 68 ani, pacient cu insuficienţă cardiacă

  • “Nu simt nicio diferenţă cu tratament sau fără.“

    Ela, 45 ani, pacient cu hepatită B

  • "Este foarte, foarte dificil să faci faţă efectelor secundare.”

    Adelina, 52 ani, pacientă cu cancer

  • “Am o viaţă haotică..., de asta e aşa greu să mă ţin de programul de luat tratamentul.“

    Dinu, 34 ani, pacient cu HIV

  • “Doctorul meu mi-a prescris recent un nou tratament :(( Sunt aşa speriată la gândul să îl încerc! Sunt foarte speriată de efectele secundare ca acelea din trecut...”

    Alina, 26 ani, pacientă cu epilepsie

  • “Chiar nu înţeleg când şi cum să iau toate pastilele astea.“

    Ana, 76 ani, pacient cu hipertensiune şi dislipidemie

  • “Medicul meu de familie mi-a prescris medicamente pentru diabet. Dar nu mă simt bolnav, mă simt normal.“

    Mihai, 43 ani, pacient cu diabet

  • “Cu niciun chip nu mă pot vedea în stare să îmi injectez un medicament adânc sub piele!”

    Valentin, 42 ani, pacient cu psoriasis

  • “Simt că sunt complet vindecat. În sfârşit! O viaţă fără tratamente!“

    Ema, 36 ani, pacient cu astm bronşic