Folosim metodologii axate pe oameni şi mai puţin pe boli, pentru a crea servicii de suport pentru pacienți cu boli cronice. Obiectivul este de a iniţia modificări comportamentale durabile.
Înţelegem că nimănui nu îi place să fie pacient. Înţelegem că pacienţii sunt oameni care, prin definiţie, nu sunt complet raţionali. Aderenţa înseamnă a lua decizii afectate de tendinţe cognitive, obiceiuri şi norme sociale care pot fi influenţate.
Metodologia noastră în patru paşi pentru a implementa servicii de suport pentru pacienți
color
1. Înţelegerea comportamentelor
Folosim metodologia similară celei de la călătoria pacienţilor pentru a identifica nevoiele de servicii de suport pentru pacienți. Cercetarea de date primare şi de pe teren ne permite să identificăm la modul optim chestiunile specifice aderenţei: modul în care pacienţii îşi percep boala şi tratamentele, dacă există informații necunoscute sau dificil de înțeles sau cât de eficienţi se percep pacienţii. Toate insight-urile comportamentale şi chestiunile descoperite în această fază vor fi folosite în faza de elaborare.
color
2. Elaborarea intervenţiei
Pentru noi elaborarea intervenţiei este cea mai importantă fază. Realizăm parteneriate cu specialişti cu experienţă practică în ştiinţele comportamentale aplicate în medicină, specialişti IT, copy-writer-i şi graficieni pentru a crea servicii de suport pentru pacienți multicanal.
Pentru că abordarea o mărime pentru toţi nu se potriveşte şi resursele sunt limitate, ne asigurăm că intervenţia asigură un bun echilibru între eficienţă (generalizare) şi eficacitate (individualizare).
Noi dezvoltăm o segmentare bazată pe comportamente pentru a identifica subgrupuri specifice de pacienţi şi a crea mesaje educaţionale şi intervenţii specifice pentru fiecare subgrup: secvenţă, frecvenţă, conţinut şi canale de comunicare care să rezoneze cu fiecare pacient.
KPI-urile relevante sunt definite în timpul fazei de elaborare şi ne asigurăm că ne supunem tuturor normelor şi legilor locale.
Pentru că noi furnizăm servicii complete, noi creăm întregul conţinut şi toate materialele necesare pentru a activa persoanele cheie în întregul lanţ (angajaţii clientului, cadrele medicale, pacienţ, aparţinători).
color
3. Implementarea intervenţiei
Noi asigurăm excelenţa în execuţie prin folosirea unei tehnologii de încredere și angajarea unui personal potrivit. Formarea continuă a personalului şi implementarea unor procese fiabile de asigurare a calităţii sunt de asemenea importante pentru noi.
color
4. Evaluare şi ameliorare.
Parametrii stabiliţi, atât cantitativi, cât şi calitativi sunt continuu evaluaţi petnru a manageria serviciile şi pentru a decela impactul lor.
Pe baza acestor parametri şi pe noile insight-uri descoperite, serviciile sunt acordate și ameliorate. Servicii de suport pentru pacienți noi pot fi create şi implementate.